Την Παρασκευή 30 Ιανουαρίου, πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη κοπή της βασιλόπιτας του Συνδέσμου Γονέων και Φίλων Παιδιών με Ειδικές Ανάγκες, με τη συμμετοχή του Διοικητικού Συμβουλίου, του προσωπικού των Κέντρων Ημέρας «Αικατερίνειο» και «Το Σπίτι του Μάριου», καθώς και πολύτιμων εθελοντών μας.

Η συνάντηση αποτέλεσε ευκαιρία ανταλλαγής ευχών και ανανέωσης της κοινής δέσμευσης όλων για συνέχιση του έργου με συνέπεια, συνεργασία και υπευθυνότητα.
Θερμές ευχές για μια χρονιά με υγεία, δημιουργικότητα και ουσιαστική προσφορά στον συνάνθρωπο.