Με ιδιαίτερη τιμή και αίσθημα ευθύνης συμμετέχω στη 12η Σύνοδο της Κοινωνίας των Πολιτών, εκπροσωπώντας τον Σύνδεσμο Γονέων και Φίλων Παιδιών με Ειδικές Ανάγκες, όπου κατέχω τη θέση της Αντιπροέδρου, ενώ παράλληλα δραστηριοποιούμαι ως μέλος της Διοικούσας Επιτροπής της Ε.Σ.Σ.Ε. Λεμεσού.

Η επιλογή μου πραγματοποιήθηκε κατόπιν αίτησης υποψηφιότητας που υποβλήθηκε εκ μέρους του Συνδέσμου και οδήγησε στην ανάδειξή μου ως μίας εκ των 56 Βουλευτών της 12ης Συνόδου της Κοινωνίας των Πολιτών, με τριετή θητεία.

Στις 15 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε η προπαρασκευαστική συνεδρία της Συνόδου, σηματοδοτώντας την έναρξη μιας ιδιαίτερα σημαντικής διαδρομής διαλόγου, συνεργασίας και ενεργού συμμετοχής στα κοινά.

Αποτελεί για μένα ξεχωριστή τιμή να συμμετέχω σε έναν θεσμό που δίνει ουσιαστικό βήμα στην οργανωμένη κοινωνία των πολιτών, ενισχύοντας τον δημόσιο διάλογο και τη συλλογική προσπάθεια για μια πιο δίκαιη, συμπεριληπτική και ανθρώπινη κοινωνία.