Την Τρίτη 10 Φεβρουαρίου, στο Πολιτιστικό Κέντρο του Δήμου Μέσα Γειτονιάς, πραγματοποιήθηκαν δύο διαδοχικές συναντήσεις του Ε.Σ.Σ.Ε. Λεμεσού με Προέδρους, εκπροσώπους Οργανώσεων-μελών και ΣΚΕ/ΕΚΕ.

Στο επίκεντρο βρέθηκαν ο προγραμματισμός δράσεων για το 2026, ο συντονισμός των εκδηλώσεων και η διαμόρφωση κοινών θέσεων ενόψει των νέων κανονισμών που αφορούν στα ΣΚΕ/ΕΚΕ.

Ως μέλος της Διοικούσας Επιτροπής του Ε.Σ.Σ.Ε. Λεμεσού, παραμένω ενεργά παρούσα και δεσμευμένη στην οργανωμένη πρόοδο, στη θεσμική συνέπεια και στην ενίσχυση ενός εθελοντισμού σύγχρονου, αποτελεσματικού και με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα.
Τα 📸 κλικ, στον Ανδρέα Χριστοφόρου @Λεμεσός Δρώμενα