Με βαθιά συγκίνηση και ειλικρινή ευγνωμοσύνη, ευχαριστούμε όλους όσοι στήριξαν τις δύο Πασχαλινές φιλανθρωπικές δράσεις προς ενίσχυση του Συνδέσμου Γονέων και Φίλων Παιδιών με Ειδικές Ανάγκες Λεμεσού.

Το παζαράκι του Συνδέσμου στο Κέντρο Ημέρας «Το Σπίτι του Μάριου», καθώς και η για άλλη μια χρονιά επιτυχημένη πρωτοβουλία του Ιδιωτικού Φροντιστηρίου Λίας Λεβέντη από τον Κώστα Κώστα και τη Λία Λεβέντη, ανέδειξαν έμπρακτα τη δύναμη της προσφοράς και της συλλογικότητας.

Εκφράζουμε θερμές ευχαριστίες σε όλους τους συντελεστές, εθελοντές και παρευρισκόμενους, καθώς και στους επίσημους προσκεκλημένους που τίμησαν με την παρουσία τους την εκδήλωση. Ιδιαίτερη μνεία αξίζει στα παιδιά από «Το Σπίτι του Μάριου» και το «Αικατερίνειο Πρότυπο Κέντρο Ημέρας», καθώς και στην υπέροχή μας μουσικό, την Άννα Αριστείδου, που χάρισαν στιγμές χαράς και συγκίνησης.

Ως Αντιπρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου, εκφράζω την ευγνωμοσύνη μου για την ουσιαστική στήριξη και την έμπρακτη αγάπη σας, που μας δίνουν τη δύναμη να συνεχίζουμε το έργο μας με συνέπεια και ελπίδα.

Τα φωτογραφικά κλικ στον Ανδρέα Χριστοφόρου, @Λεμεσός Δρώμενα και στον Γιώργο Ζαχαριάδη, Νέα Πόλις