Το “Αττικόν”, το βράδυ της Κυριακής, δεν φιλοξενούσε απλώς ένα fashion show. Φιλοξενούσε έναν σκοπό. Όταν μου ζητήθηκε να παρουσιάσω τη βραδιά αυτή, αποδέχθηκα με χαρά αλλά ταυτόχρονα και με επίγνωση της ευθύνης και της σημασίας της.

Η πρόσκληση ήρθε από την Αννίτα Ταλιώτου — μια γυναίκα με την οποία έχουμε συνεργαστεί και στο παρελθόν και της οποίας ο επαγγελματισμός, η συνέπεια και η αφοσίωση στον ιερό σκοπό του Ανοικτού Θεραπευτικού Κέντρου Εξαρτημένων Ατόμων “ΤΟΛΜΗ”, εμπνέουν βαθύ σεβασμό. Την ευχαριστώ άλλη μια φορά για την εμπιστοσύνη. 🙏

Η βραδιά ήταν κάτι πολύ περισσότερο από ένα fashion show. Ήταν μια ζωντανή υπενθύμιση ότι η αλλαγή είναι δυνατή όταν υπάρχει στήριξη, αποδοχή και αγάπη.

Ένα ξεχωριστό ευχαριστώ στις γυναίκες που επιμελήθηκαν την εικόνα μου και των μοντέλων με φροντίδα και επαγγελματισμό.
Στην Έλενα Ανδρέου, που επιμελήθηκε τα looks — όχι μόνο τα δικά μου αλλά και όλων των μοντέλων — με συνοχή, κομψότητα και σεβασμό στην κάθε γυναίκα.
Στην Ελίνα, hair stylist και δημιουργό του El Para Hair Salon, που με τη δεξιοτεχνία και σύγχρονη αισθητική ολοκλήρωσε κάθε εμφάνιση δίνοντας ένα άψογο αποτέλεσμα και στη Χριστίνα Τσίγγα, που με τα μαγικά της πινέλα και την προσοχή στη λεπτομέρεια ανέδειξε τη δυναμική της βραδιάς μέσα από το μακιγιάζ.

Όταν άνθρωποι με ποιότητα ενώνουν δυνάμεις για έναν σκοπό, το αποτέλεσμα ξεπερνά την εικόνα.

Και αυτό ήταν μόνο η αρχή!