Είχα τη χαρά να παρευρεθώ σε ένα υπέροχο φιλανθρωπικό brunch που διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Φίλων του Ιδρύματος «Θεοτόκος» στο ξενοδοχείο Pefkos στη Λεμεσό, με σκοπό τη στήριξη του αξιόλογου έργου του Ιδρύματος.
Μια εκδήλωση γεμάτη ζεστασιά, αγάπη και ενσυναίσθηση, με ανθρώπους που προσφέρουν μέσα από την καρδιά τους! Θερμά συγχαρητήρια στους διοργανωτές και σε όλους όσοι συνέβαλαν στην επιτυχία της ημέρας! 🙏🫶